Controleer of je kunt inloggen via nlziet.nl.
Ik kan inloggen op de website:
Controleer onder Mijn NLZIET of je abonnement actief is. Zonder abonnement kun je de NLZIET-app niet gebruiken.
Kun je wel inloggen via de website én is je abonnement actief, maar werkt het niet op een ander apparaat? Probeer het volgende:
- Haal de stroom van je Smart TV, Apple TV, Google TV of Android TV apparaat.
- Herstart je laptop, smartphone of tablet.
- Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt op dat apparaat.
- Kijk of er een nieuwere app-versie beschikbaar is en update deze.
- Verwijder en herinstalleer de NLZIET-app.
- Controleer of de software van je apparaat up-to-date is.
Geen actief abonnement?
Je abonnement kan stopgezet zijn door een opzegging of een mislukte betaling.
- Onder 'Abonnement en facturen' vind je een factuuroverzicht om je betalingen te controleren.
- Klik op 'Abonnement starten' om je abonnement direct te hervatten en weer van NLZIET te genieten op al je apparaten.
Betaald, maar geen abonnement zichtbaar?
Het kan zijn dat je betaalt voor een abonnement op een ander account. Probeer in te loggen met een ander e-mailadres.
Weet je de gebruikersnaam niet meer? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik kan niet inloggen op de website:
- Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt.
- Stel een nieuw wachtwoord in.
- Geen e-mail ontvangen? Check je spamfolder of probeer een ander e-mailadres.
Kun je nog steeds niet inloggen?
Neem contact met ons op en geef de volgende informatie door:
- Het rekeningnummer waarmee je betaalt.
- De laatste 4 cijfers van je creditcard.
- Of de gebruikersnaam van je PayPal-account.