Problemen met de website

Werkt NLZIET niet goed bij je in de browser? Hieronder vind je tips voor de website.

have-you-tried-turning-it-off-and-on-again-gif-1.gif


- Vernieuw de pagina met Shift+F5 (Windows) of Command+R (Mac).
- Controleer of er een update beschikbaar is voor de browser.
- Verwijder de browsegegevens (shift+ctrl+del).
- Test een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Safari).
- Herstart de computer.
- Schakel je VPN verbinding, ad-blocker en/of antivirus software uit. 
- Reset de router en maak opnieuw verbinding met het netwerk.
- Kijk of de cookies geaccepteerd worden.

 

Let op:

  • Een oude computer geeft een trage internetervaring. Zeker een computer met weinig intern geheugen. 
  • Zorg zelf dat de pc bij het starten niet onnodig veel programma's laadt, bijvoorbeeld Skype.
  • Let er ook op dat er niet meerdere virusscanners en firewalls tegelijk geladen zijn.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 17 van 89