Jammer dat je jouw NLZIET abonnement wilt stopzetten!
Via Mijn NLZIET kun je een lopend Abonnement opzeggen. Je ontvangt hierna direct een bevestiging van de opzegging.
Je kunt op ieder moment weer een Abonnement starten door in te loggen op je account en een betaling te doen voor komende maand. Je kunt dan direct weer NLZIET kijken!
Er staat in mijn account dat ik geen abonnement heb
Ik betaal, maar weet niet wat mijn gebruikersnaam is
Hoe maak ik een opzegging ongedaan?
Ik kan niet inloggen
Lukt het niet om in te loggen? Je kunt altijd je wachtwoord wijzigen.
Ontvang je geen e-mail? Controleer dan het e-mailadres of probeer een ander e-mailadres.
Je vindt hier meer informatie.
Er staat in mijn account dat ik geen abonnement heb
Mocht je bij het inloggen zien dat je geen abonnement hebt, maar je betaalt wel? Dan zijn er een paar mogelijkheden:
- Je abonnement staat op een ander e-mailadres.
- Je abonnement is reeds stopgezet door een teruggeboekte betaling.
Ik betaal, maar weet niet wat mijn gebruikersnaam is.
Bij het aanmelden dien je een e-mailadres door te geven als 'gebruikersnaam'. Ontvang je geen mail om het wachtwoord te wijzigen? Probeer dan een ander e-mailadres.
Hoe maak ik een opzegging ongedaan?
Na een opzegging kun op ieder momentje het abonnement hervatten via je NLZIET-account, ook als het abonnement nog loopt.
Meer over je NLZIET-account.
Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op. Met behulp van het maandabonnement referentienummer bij de betaling, de laatste 4 cijfers van het creditcardnummer of de gebruikersnaam van het PayPal-account kunnen we op zoek naar het NLZIET-account waarvoor nu nog wordt betaald en het abonnement stopzetten.