Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Al tijden hetzelfde probleem, geen verbetering of service

Opmerkingen

6 opmerkingen

  • Marie

    Hi, dat klinkt heel vervelend. Helpt het misschien om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren, en om je Apple TV even opnieuw aan te sluiten? 

    Groet, Marie

    0
  • gepuzzeld-herbieding0e

    Al meermaals gedaan op beide apparaten. Zonder succes.

    0
  • marcelvsburg

    Ik ook. precies hetzelfde probleem.

    Heel vervelend.

    Alles al geprobeerd. 

    Het probleem zit bij jullie.

     

    0
  • Marie

    Hi gepuzzeld-herbieding0e en marcelvsburg, er is zojuist een update geweest voor de NLZIET-app op Apple TV. Ik raad jullie aan de app even te updaten of opnieuw te installeren en ik ben benieuwd of jullie dan nog dezelfde problemen ervaren. 

    Groet, Marie

    0
  • marcelvsburg

    Nieuwe update maakt geen verschil. zelfde problemen. beeld en geluid na een tijdje niet in sync. rtl 7 af en toe happered beeld.

    0
  • gepuzzeld-herbieding0e

    Inderdaad, geen verbetering, al na enkele minuten liep het beeld en geluid uit de pas. En alleen bij NLZiet app. Na herstart programma of app is het weer even goed, maar al snel weer lopen beeld en geluid uit de pas.

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.