Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Zappen op nieuwe Oled Samsung werkt niet goed

Opmerkingen

13 opmerkingen

  • Marie

    Hi! Zappen op je Samsung tv zou als volgt moeten werken: 

    1. Met de knoppen 'Omhoog'/'omlaag' en/of '+'/'-'
    2. Via de snelzapper onder het zenderlogo (rechtsonder, in de player)

    Ervaar je via deze weg problemen? 

    Groet, Marie

    0
  • Jorg

    Via optie 1 ervaar ik de problemen. Optie 2 gebruik ik niet, daar biedt mijn zeer beperkte afstandsbediening geen functionaliteit voor aan voor zover ik weet. Momenteel wissel ik van zender via de tv gids en dat is vrij omslachtig.

    0
  • Jorg

    Ik ben benieuwd of dit middels een aanstaande update verholpen wordt. Gisteravond lukte zappen weer niet en dit is irritant

    0
  • p.fooij

    Heb hetzelfde probleem met afstandsbediening van Samsung QE50Q65TASXXN. Kan dus alleen via tv gids van kanaal wisselen. Alle hulp is welkom. 

    0
  • Jorg

    Mijn tv is type Samsung OLED 65S93C (2023) en heeft dus hetzelfde probleem met de NLziet app. Inderdaad alle hulp is welkom

    0
  • Jorg

    Toevoeging: het lijkt erop dat zappen overdag probleemloos is maar savonds de geschetste problemen oplevert, als er dus meer mensen tv kijken.

    Reactie van NLZiet zeer gewenst

    0
  • Marie

    Hoi Jorg, 

    Wat gek dat je dit hebt. Ervaar je ditzelfde probleem na het opnieuw installeren van de app? 

    Groet, Marie

    0
  • Jorg

    Zoals in het eerste bericht aangegeven heb ik de app al opnieuw geïnstalleerd. Zojuist weer maar het probleem blijft bestaan. 

    Zappen lukt gewoonweg niet. Overdag wel maar savonds niet. Wellicht een capaciteits issue? In elk geval zeer onwenselijk.

    nlziet graag inhoudelijke reactie

    0
  • Marie

    Hi Jorg, we laten onze developers hier even naar kijken, zodra we meer weten dan hoor je dat natuurlijk! 

    Groet, Marie

    0
  • Jorg

    nlziet het probleem dat zappen onmogelijk is in de avond is helaas nog steeds aanwezig. Overdag is zappen geen probleem

    0
  • Jorg

    nlziet waarom reageren jullie niet meer en heb ik alleen maar standaard reacties gehad waar ik en anderen niet mee geholpen zijn? 

    Het niet kunnen zappen is een serieus probleem maar de indruk dat jullie dit serieus oppakken krijg ik helaas niet.

    Graag (re)actie

    0
  • Jorg

    nlziet er zijn weer 8 dagen verstreken zonder reactie.

    Kunnen jullie een statusupdate geven?

    0
  • Marie

    Hoi Jorg, vooralsnog hebben we dit helaas nog niet kunnen reproduceren. We blijven het testen, mochten we dit wel kunnen reproduceren dan hoor je het natuurlijk van ons. 

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.