Overslaan en naar hoofdcontent gaan

'Er ging iets mis bij het verwerken van de licentie'

Opmerkingen

11 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Lianne

    Hi, het verwijderen van cookies en het gebruik van een andere browser kunnen soms een probleem met het laden van webpagina's oplossen. Cookies kunnen verouderd raken of conflicten veroorzaken, waardoor problemen ontstaan. Een andere browser gebruiken kan helpen omdat browsers verschillend omgaan met cookies en pagina's weergeven. 

    Groet, Lianne

  • MarcoM

    Hier precies hetzelfde probleem sinds een week maar nog steeds geen oplossing!

    0
  • sandralorier

    Bij mij ook hetzelfde probleem sinds ruim een week!!! Heel vervelend!

    Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden!!!!

     

    0
  • gertim.alberda

    Zelfde probleem. 

    -1
  • wimkethijsen007

    Hier hetzelfde probleem!! Die chatbox computer werkt niet met deze vragen….. sturen ze me naar hier, maar ik zie dat jullie ook geen idee hebben wat te doen. Wordt tijd dat er eens iemand gaat reageren van NL ZIET

     

    0
  • jf.vanthul

    Het verwijderen van cookies, of het gebruik van een andere browser op de macbook maakt geen verschil. (Chrome, Safari).
    Dit is echt een probleem van de site van NLziet!

    0
  • Reneetje

    Kan alle films bekijken behalve nèt die ene nederlandse film, krijg dezelfde foutmelding alle jullie.

    Met welke browser ook, cookies verwijderd, met of zonder VPN.. hèlp ?

    0
  • Reneetje

    oups, zelfde foutmelding als jullie allemaal

    0
  • Tom driehoek

    Ook hier licentie problemen bij kijken uitegstelde Nederlandse afleveringen van npo. Erg vervelend dat ik mijn serie niet op vakantie kon kijken.

    0
  • remark

    Zelfde probleem, foutmelding "Er ging iets mis bij het verwerken van de licentie" bij website nl.ziet (Windows 10, Edge / Firefox). Werkte ongeveer een maand geleden prima

    0
  • remark

    Nog steeds de foutmelding “Er ging iets mis bij het verwerken van de licentie.” bij het openen van een willekeurige NLZIET-stream in een willekeurige browser. We zijn een week verder sinds mijn melding zijn en het probleem is hetzelfde, terwijl het tot ongeveer 6 weken geleden prima werkte. Het was dus waarschijnlijk geen tijdelijke storing en ik neem aan dat voor alle andere NLZIET-klanten die hier reageerden het probleem ook nog bestaat. De suggesties van de chatbot bieden geen oplossing. Wat nu? Het zou al fijn zijn als iemand mij kan uitleggen wat de oorzaak is van deze foutmelding. 

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.