Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Hoe kom ik aan persoonlijk contact bij nl ziet

Opmerkingen

2 opmerkingen

  • edanjax

    Ik heb mijn Chrome cast geinstalleerd in mijn slaapkamer waar ik geen provider heb. Ik kijk alleen via streamingsdiensten zoals NL ziet op de TV. Echter als ik ga streamen dan blijft de zoekbalk onder doorlopen.Ik kom niet in het programma. Na enkele minuten krijg ik de melding dat de video niet kan worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw ERROR 100. Ik heb het diverse keren geprobeerd maar hij geeft niet het programma. Wat is hiervan de oorzaak?? In de woonkamer heb ik ook een chromecast en deze werkt prima. Ik hoor graag jullie reactie. Groet, Ed Gerritsen e mail edanjax@gmail.com tel 0031 6 53180417

     

    -1
  • jt.verhoeven

    Hallo J., Goed nieuws! Jouw opzegbrief is succesvol verzonden naar NLZIET. Het kan tot 30 dagen duren voordat je een reactie krijgt betreffende je opzegging. Mocht je na deze periode nog geen bericht hebben ontvangen van NLZIET of mocht je tussentijds vragen hebben, dan staan we voor je klaar. Overzicht van jouw bestelling Bestelnummer: 24UY915903 | Besteldatum 28-02-2024

     

     

     

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.