Overslaan en naar hoofdcontent gaan

NL Ziet blijft laden

Opmerkingen

2 opmerkingen

  • commerce

    Het klinkt als een issue met de app, aangezien de rest het wel doet. Al een herstart geprobeerd?
    https://support.apple.com/nl-nl/guide/ipad/ipad79518d15/ipados#:~:text=Als%20een%20app%20niet%20reageert,om%20de%20app%20te%20stoppen. 

    Eventueel helpt het de NLziet app opnieuw te installeren. Om dit te doen, ga je naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag. Daarna kun je naar onderen scrollen om het overzicht van de verschillende apps te zien. Bij elke app heb je twee verschillende opties: ‘Ruim op’ en ‘Verwijder app’. Kies voor verwijder app om de app en de tijdelijke bestanden te verwijderen. Zo maak je zeker dat je met opnieuw installeren een frisse nieuwe start maakt.

     

    0
  • hporck

    Gebeurt bij mij ook regelmatig. De app komt er niet uit. De enige oplossing is opnieuw opstarten en dan maar hopen dat hij dan maar door blijft draaien wat overigens in 50 % van de gevallen niet lukt.

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.