Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

18 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Frans
    • Community-manager

    We hebben een fix uitgerold en dit probleem moet hiermee nu verholpen zijn. Veel kijkplezier! 

  • eilko

    ik heb precies hetzelfde.

     

    0
  • BL

    Zelfde probleem hier. Nadat het programma afgelopen was, kon ik het weer vanaf het begin starten, maar die stream gaf het ook op na 3 minuten. Daarna kwam ik weer in de live stream terecht. Drama.

    0
  • roydorenbos

    Hier ook. Erg vervelend. Nieuwe appversie oorzaak?

    0
  • jantinabuizer

    Hier ook. De app op tablet werkt wel. Op 2 LG televisies niet. Heel vervelend!

    0
  • Frans
    • Community-manager

    Dank aan svenb1980, eilko, BL en roydorenbos voor het delen van jullie ervaringen. Het is opvallend dat jullie plotseling problemen ondervinden. Als jullie meer details kunnen delen, zoals specifieke apparaten en voorbeelden, helpt dat ons enorm bij het onderzoeken van deze kwestie. We waarderen jullie betrokkenheid en streven ernaar dit snel op te lossen.

    0
  • eilko
    0
  • eilko

    ik kan eventueel ook een filmpje uploaden van zoals wij het probleem ervaren, maar dat is ongeveer 50 Mb.
    Voor extra hulp ben ik ook beschikbaar, maar dan moet je ff een mailtje sturen. Eventueel kan ik een VPN naar mijn router beschikaar stellen als je remote in mijn tv in wilt loggen.

     

     

    0
  • jantinabuizer

    NL ziet app versie: 5.5.11-02426

    TV Model: LG Webos TV UM7100PLB

    TV Softwareversie: 05.30.40

    Begin van een lopend programma kan ik niet starten sinds gisteren. Oplossing? 

    0
  • BL

    Het werkt wel op de iOS app, maar niet op Chromecast. Wellicht heeft het “nieuwe platform” van NPO Start hier iets mee te maken? Die iOS app is namelijk ook pas vernieuwd en ondersteunt nog geen Chromecast.

    https://service.npo.nl/onderwerp/technische-zaken#category-nieuwe-npo-start

    0
  • e

    NL Ziet app versie 5.7.2 (zowel iPhone als iPad) werkt het starten vanaf het begin tijdens lopende programma’s niet meer. Dit gebeurt met streamen inderdaad met Chromecast. Problemen sinds 28 november.

    0
  • roydorenbos

    Werkt puur in de app (5.7.3 - 739594 op MotorolaEdge20Lite met Android12) wel. Zodra casten naar losse Chromecast aan “domme grote hdmi-monitor” wordt ingeschakeld niet meer. Indien casten (in zelfde lopende programma) weer wordt uitgeschakeld werkt 't in de app weer wel….

    0
  • roydorenbos

    30-11-2023 - 12:15: Korrektie op vorige melding - E.e.a. werkt nu weer prima, ook bij casten in/uitgeschakeld. 

    0
  • jantinabuizer

    Bedankt voor de fix. Alles werkt weer.

    0
  • Frans
    • Community-manager

    Top! Fijn dat het opgelost is en dat jullie dit ook even laten weten, zijn we blij mee. 

    Veel kijkplezier! 

    0
  • eilko

    Dank voor de snelle fix! Het werkt weer prima!

    0
  • irma_dolfijn

    Dit probleem ervaar ik ook, echter dan met casten via chromecast vanuit de app. Dit speelt bij mij alleen vanuit de app en niet vanaf de laptop, en dus alleen met casten via chromecast. In de app zelf vanaf het begin spelen lukt dan weer wel.

    Appversie 5.7.3 - 739594

    0
  • JeroenSt

    Dit werkt nog steeds niet goed. Soms komt er een foutmelding dat de content niet kan worden afgespeeld en ik heb ook soms dat het beeld stilstaat, het geluid het wel doet maar dat er een knetterend geluid door het geluid heen zit.

    Google Chromecast HD met Google TV
    NLZiet Android TV 5.7.4 - 739606
    Android TV 12 Build STTL.231114.004

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.