Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Melding "Er is iets misgegaan"

Voltooid

Opmerkingen

8 opmerkingen

  • mrcwgmn

    Herstel: Nu werkt niets meer op NPO 1, 2 en 3 maar andere kanalen wel. Ook NPO extra werkt wel.

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Hi! Dankjewel voor je melding, wat gek dat je dit hebt. Begrijp ik goed dat je dus via de gids bijvoorbeeld het Journaal probeert terug te kijken en dat je dan deze foutmelding te zien krijgt? Dit zou inderdaad gewoon moeten werken, ik heb het zelf ook even via verschillende browsers getest. Kan het zijn dat je een VPN verbinding gebruikt? Dan willen dergelijke issues nog weleens optreden.

    Groet, Marie 

    0
  • mrcwgmn

    Hoi, Dat klop, via de gids. En het gebeurd al maanden een keer per week ofzo. Geen VPN. Het zet me wel aan het denken: Ik gebruik een Mac en ik weet dat er een “Private Browsing” optie is die je IP verbergt. Wellicht is het dat. Ik ga even testen. 

     

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Dat zou inderdaad zomaar eens kunnen, ik ben benieuwd of het verschil oplevert wanneer je dit uitzet! 

    0
  • mrcwgmn

    Dat lijkt het te zijn. 

    Vanuit TV gids:

    12:00 journaal op NPO 1 werkt

    10:45 journaal op NPO 1 werkt niet

    11:00 journaal op NPO 1 werkt niet

    In Safari, Settings, Privacy, “Hide IP address” uitgezet

    Pagina ververst

    Alles werkt

    In Safari, Settings, Privacy “Hide IP address” weer aangezet

    Pagina ververst

    Situatie weer als voorheen. 10:45 en 11:00 journaal werken niet op NPO1: “Er is iets misgegaan” en het 12:00 uur journaal werkt wel.

    Toch wel iets denk ik voor jullie om naar te kijken want het is toch iets met de implementatie aan jullie kant lijkt me. Het is ook zo vreemd dat het 10:45 en 11:00 niet werkt en 12:00 wel. 

     

    0
  • mrcwgmn

    sorry: het is trouwens geen private browsing wat ik gebruik maar het heet dus “Hide IP address”. Ik gebruik de normale browser mode. Al die termen lijken ook op elkaar :-) 

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Dankjewel voor het uitgebreid testen en je terugkoppeling! De ‘Hide IP address’ functie kunnen wij helaas niet ondersteunen vanwege uitzendrechten. Je merkt dit soort dingen vaak het eerst bij NPO content, wat bij jou dus ook het geval was. Goed om te weten dat het uitschakelen van deze functie het probleem oplost, hier help je andere gebruikers mee die ongetwijfeld ook tegen dit probleem zullen aanlopen. Veel kijkplezier gewenst! :) 

    Groet, Marie 

    0
  • mrcwgmn

    Geen probleem. Ik ben blij dat ik de oplossing heb gevonden samen met jouw hulp. Ik blijf het vreemd vinden dat het ene programma wel werkt en het andere niet. Maar goed ik weet niet hoe “Hide my IP” werkt en jullie rechtenbescherming op basis van locatie maar ik kan me zo maar voorstellen dat er toch iets te behalen valt door er even naar te kijken omdat het zo inconsistent is. Al is het alleen al omdat het volgens mij standaard altijd aan staat op alle Apple apparatuur. Maar ik hou er verder over op en ga het journaal kijken :-)

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.