Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

3 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Marie
    • Community-manager

    Hallo Chris, wat vervelend dat dit is gebeurd! Ik ben bang dat je in zee bent gegaan met een opzegdienst; die vragen (veel) geld voor het versturen van opzegbrieven. Dit staat los van ons en daar hebben wij helaas geen invloed op. Je kunt je NLZIET abonnement uiteraard wanneer je maar wilt en kosteloos opzeggen via je account, op mijn.nlziet.nl.

    Groet, Marie 

  • specialtool45

    Hallo 


    Ik ben naar jullie gestuurd omdat ik hier het proef abonnement heb afgesloten maar moet ik dan daar vragen of ik mijn geld terug krijg?

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Hi! Ik raad je aan om even contact op te nemen met de dienst in kwestie inderdaad; hier kunnen wij je helaas niet mee helpen. 

    Groet, Marie

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.