Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

4 opmerkingen

  • Frans
    • Community-manager

    Hi erikkarting,

    Dank je wel voor het delen van je probleem. We begrijpen dat het frustrerend is dat de programma's ineens niet laden op je Samsung TV sinds eergisteren, terwijl je geen soortgelijke problemen ondervindt op je computer of telefoon.

    Heb je toevallig de basisoplossingen al geprobeerd om dit probleem aan te pakken? De stroom van je tv te halen en hem vervolgens opnieuw aan te sluiten kan een effectieve manier zijn om tijdelijke technische haperingen op te lossen. Als je dit nog niet hebt geprobeerd, raden we je aan om dit als eerste stap te proberen.

    Ik hoor het graag als de problemen aanhouden. In dat geval zullen we er alles aan doen om een passende oplossing te vinden, zodat je snel weer zorgeloos van NLZIET kunt genieten.

    0
  • erikkarting

    Geprobeerd, maar probleem blijft. 

    Het is alleen bij nl ziet app.

    Alle andere apps werken gewoon. 

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Heel gek! De app zou naar behoren moeten werken op je Samsung tv. Wat je kunt proberen is de Smart Hub van je tv resetten. Hoe dat werkt lees je op onze hulppagina: https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/4410302394129-Hoe-installeer-verwijder-ik-de-NLZIET-app-of-reset-ik-de-Smart-Hub-op-mijn-Samsung-Smart-TV-

    0
  • erikkarting

    Heb smart hub gereset, probleem blijft. 

    Heb nu app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft.

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.