Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

2 opmerkingen

  • mieranda.weitering

    Ik wil het nu ook graag opzeggen baal hier heel erg van 

    Groet miranda

    0
  • Frans
    • Community-manager

    Hi leenvd62, dank je wel voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met NLZIET op je iPad Pro en Samsung televisie bij het terug- of vooruitkijken. Om je beter te kunnen helpen, zou ik graag wat meer details willen weten.

    Kun je me laten weten of niets werkt wanneer je on demand content probeert te bekijken, of gaat het om specifieke programma's? Kun je bijvoorbeeld wel live televisie kijken of programma's terugkijken via de gids? En heb je aanvullende informatie die ons in de juiste richting kan helpen, zoals je locatie en dergelijke. Heb je je modem al gereset door de stroom er even af te halen? 

    Deze informatie zal ons hopelijk helpen om het probleem beter te begrijpen en een passende oplossing te vinden.

    Alvast bedankt voor je medewerking. 

    -1

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.