Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

6 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Frans
    • Community-manager

    Hi patrickblom

    We begrijpen je frustratie over de herhaalde vraag of je nog aan het kijken bent. Momenteel hebben we geen optie om deze melding uit te schakelen. Deze functie is ontworpen als een veiligheidsmaatregel om onbedoeld afspelen te voorkomen, maar we begrijpen dat het als storend kan worden ervaren.

    Door periodiek te vragen of je nog aan het kijken bent, helpen we er daarnaast voor te zorgen dat de stream stabiel blijft. Wanneer je op "Kijk verder" klikt, wordt de stream verlengd en blijft de connectie behouden. Dit draagt bij aan een meer consistente kijkervaring, vooral bij langere streams. De melding wordt na zo'n 8 uur getoond. 

    We begrijpen dat dit niet altijd ideaal is en we waarderen je feedback hierover. Ons team is voortdurend bezig met het verbeteren van de gebruikerservaring en we zullen je op de hoogte houden van eventuele wijzigingen met betrekking tot deze functie.

    Dank voor je begrip, en als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we klaar om je te assisteren.

  • jnchuisman

    voor mij is het een reden om het abonnement op te zeggen!

    Het is bij mij soms om de 3 uur

    0
  • esther_vercauteren

    Zeer irritant. Ik begrijp het principe, maar bij mij is het om de 2 tot  3 uur. Kijkt niet fijn. 

    0
  • carmalens

    Ik ben er nog minder gelukkig mee omdat bij de keuze “Ja, ik ben nog aan het kijken”  de huidige stream wordt gestopt en er wordt opnieuw met het programma begonnen. Dan moet is dus eerst 3 uur voorruit spoelen. Bv bij een debat 

    Ik gebruik de nieuwste Apple TV 4K (4e Gen) met de NLZiet app op 1Gb Ethernet (kabel)

    Ik vind dit stoppen van de stream niet alleen heel erg vervelend, Ik vind dit vooral een (ongeteste) “Bug” in de software van NLZiet, die er gemakkelijk uit had kunnen worden gehaald voor de release van deze feature  

    Ik hoor heel graag wanneer de optie komt om deze functie uit te schakelen of wanneer er een Fix is voor deze Bug.

    Mvgr. 

    0
  • bdeneve

    ook hier naar paar uur de melding “bent u nog aan het kijken” op appletv met nlziet,  graag zo vlug mogelijk uitschakelen die irritante melding 

    0
  • lun-ta

    Zo spoedig mogelijk verhelpen. Het is heel vervelend. En bij aanklikken verder kijken begint de stream opnieuw.  

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.