Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Ben je nog aan het kijken ? uitzetten!!

Opmerkingen

13 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Frans

    Hi patrickblom

    We begrijpen je frustratie over de herhaalde vraag of je nog aan het kijken bent. Momenteel hebben we geen optie om deze melding uit te schakelen. Deze functie is ontworpen als een veiligheidsmaatregel om onbedoeld afspelen te voorkomen, maar we begrijpen dat het als storend kan worden ervaren.

    Door periodiek te vragen of je nog aan het kijken bent, helpen we er daarnaast voor te zorgen dat de stream stabiel blijft. Wanneer je op "Kijk verder" klikt, wordt de stream verlengd en blijft de connectie behouden. Dit draagt bij aan een meer consistente kijkervaring, vooral bij langere streams. De melding wordt na zo'n 8 uur getoond. 

    We begrijpen dat dit niet altijd ideaal is en we waarderen je feedback hierover. Ons team is voortdurend bezig met het verbeteren van de gebruikerservaring en we zullen je op de hoogte houden van eventuele wijzigingen met betrekking tot deze functie.

    Dank voor je begrip, en als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we klaar om je te assisteren.

  • jnchuisman

    voor mij is het een reden om het abonnement op te zeggen!

    Het is bij mij soms om de 3 uur

    0
  • esther_vercauteren

    Zeer irritant. Ik begrijp het principe, maar bij mij is het om de 2 tot  3 uur. Kijkt niet fijn. 

    0
  • carmalens

    Ik ben er nog minder gelukkig mee omdat bij de keuze “Ja, ik ben nog aan het kijken”  de huidige stream wordt gestopt en er wordt opnieuw met het programma begonnen. Dan moet is dus eerst 3 uur voorruit spoelen. Bv bij een debat 

    Ik gebruik de nieuwste Apple TV 4K (4e Gen) met de NLZiet app op 1Gb Ethernet (kabel)

    Ik vind dit stoppen van de stream niet alleen heel erg vervelend, Ik vind dit vooral een (ongeteste) “Bug” in de software van NLZiet, die er gemakkelijk uit had kunnen worden gehaald voor de release van deze feature  

    Ik hoor heel graag wanneer de optie komt om deze functie uit te schakelen of wanneer er een Fix is voor deze Bug.

    Mvgr. 

    0
  • bdeneve

    ook hier naar paar uur de melding “bent u nog aan het kijken” op appletv met nlziet,  graag zo vlug mogelijk uitschakelen die irritante melding 

    0
  • lun-ta

    Zo spoedig mogelijk verhelpen. Het is heel vervelend. En bij aanklikken verder kijken begint de stream opnieuw.  

    0
  • richard

    Zeer irritant en inderdaad bij doorgaan start het programma opnieuw! En helemaal triest dat je dit niet zelf kan aan/uit zetten. Als dit nog langer blijft ga ik toch via iets anders dan NLZIET kijken.

    0
  • astrid.harry

    Ook bij ons op onze Apple TV 4K wordt de stream beëindigd als je op “verder kijken” klikt. Je moet dan terug naar de programmagids om verder te kunnen kijken naar het programma wat je aan het kijken was. Graag z.s.m. deze overduidelijke bug oplossen of nog beter: schakel deze irritante functie uit (of biedt de gebruiker in ieder geval de mogelijkheid om dit uit te zetten).

    0
  • stevenpoldermans

    Ook hier melding met nlziet op appletv. Stream stopt en je moet terug naar gids om je zender weer te starten. Ongelovelijk irritant. 

    0
  • Oliver

    We snappen dat de melding "Ben je nog aan het kijken?" voor sommigen van jullie een struikelblok is. Deze feature is bedoeld om onnodig streamen te voorkomen en om jullie kijkervaring stabiel te houden. We horen dat het soms niet helemaal werkt zoals bedoeld, vooral op Apple TV, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    We nemen jullie feedback serieus en zijn druk bezig om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Ondertussen, bedankt voor jullie geduld en blijf jullie ervaringen delen. Het helpt ons om NLZIET beter te maken.

    0
  • patrickblom

    Oliver 

    Het werkt niet goed, klanten storen zich eraan, en jullie verschuilen je achter berichten als “vooral op Apple TV” en “De melding wordt na zo'n 8 uur getoond”l hetgeen allemaal niet waar is, en waar al uitgebreid op gereageerd is door klanten.
    Ik denk dat het nu tijd wordt om te beseffen dat deze oervervelende klanten jullie salaris betalen, en het voortbestaan van jullie app in stand houden.
    Serieus gaan nemen nu dus, en die walgelijke melding eruit gooien met al zijn bugs en jullie onwaarheden hierover.
    En voer het principe pas weer in op het moment dat jullie je zaakjes op orde hebben: áls de melding dus inderdaad om de 8 uur is; áls de stream niet steeds helemaal opnieuw begint na het doorklikken; áls het op álle platformen goed werkt!

    Ik zou me mijn ogen uit mijn kop schamen als er klanten aangeven te gaan vertrekken en dan nog met een reactie als die van jou te komen, Oliver. Écht. WTF.

    0
  • richard

    Diep triest, de melding komt regelmatig na 3 uur en dat is niet zo heel erg, als je keuze (doorkijken) gewoon werkt! Zet die zooi waar niemand wat aan heeft gewoon uit tot die functie wel werkt of gebruikers dit uit kunnen zetten! Ik heb inmiddels de app van de provider er ook maar bij genomen, minder mooi beeld maar ik kan wel doorkijken. Als dit einde van de maand nog is met NLZIET, zeg ik het abonnement op! Luxe moet geen frustratie worden

    0
  • mheijndijk66

    Gekkenhuis dit, bij mij is het werkelijk elk uur !!
    En dan begint het programma idd opnieuw.
    Ik snap dat NLZiet probeert de bandbreedte te beheersen op deze manier, maar dat is gewoonweg niet de manier. Als je een goede service wilt verlenen ,met tevreden klanten dan dan investeer je in meer servers en grotere bandbreedte, nu zeggen jullie eigenlijk, wij zijn een goedkoop bedrijf wat niet wil investeren voor een goede kijkervaring voor onze klanten, dus dat probleem lossen we gewoon op door de gebruikers lastig te vallen met een vervelende vraag elk uur.

    Dus ik heb maar weer Ziggo genomen, dan kan ik volgende week gewoon doorkijken, want hier ben ik goed zout van, het kost inmiddels ook net zo duur als Netflix zo'n beetje voor een mager zenderaanbod en een flutservice.
    NLZiet zou zich moeten schamen met dit product.

    En uiteraard zeg ik het volgende week op dit abo, want dit is gewoon suf.

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.