Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Ik kan veel progr niet ontvangen

Opmerkingen

1 opmerking

  • Frans
    • Community-manager

    Hi Marjolijnruiter, vervelend om te horen dat je ongemak ervaart bij het streamen van onze service naar je tv via de laptop. We begrijpen dat dit frustrerend is, zeker als je meerdere keren contact hebt opgenomen zonder een antwoord te ontvangen. Ik zoek graag nog voor je uit hoe dat misgegaan is, want mijn collega's van support zitten klaar om te helpen! 

    Het probleem dat je beschrijft, waarbij je op je laptop naar de tv wilt streamen en een foutmelding krijgt over de internetverbinding, lijkt specifiek te zijn voor die instelling. We begrijpen dat dit een vervelende ervaring is, vooral op momenten zoals verkiezingen.

    Hoewel dit probleem wellicht rechtstreeks op te lossen is met resets en optimalisaties, willen we je ook een alternatieve oplossing aanbieden. Het lijkt erop dat het gebruik van Chromecast wellicht een betere en stabielere optie voor je kan zijn. Met Chromecast kun je eenvoudig en draadloos content van je laptop of smartphone naar de tv streamen en is compatibel met veel streamingdiensten, waaronder de onze. Ook heb je Chromecast met een afstandsbediening en mogelijkheid om de app te downloaden op het apparaat, wat de kijkervaring nog beter maakt. Zeker met Black Friday de moeite waard om eens naar te kijken! 

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.