Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Geluid geheel uit sync

Opmerkingen

2 opmerkingen

  • Marie
    • Community-manager

    Hoi Rogier, dankjewel voor je melding. Dit probleem is inmiddels door onze developers gereproduceerd. Je kunt het issue volgen in deze post: https://help.nlziet.nl/hc/nl/community/posts/20179984559377-Beeld-en-geluid-niet-synchroon-?page=1#community_comment_20279265837841 Groet, Marie 

    0
  • rogier

    Er blijken verschillende problemen te zijn met geluid dat (een beetje) uit sync is en/of beeld dat hapert, zie de vele andere topics. Ook.wordt gemeld dat dit al maanden aan de gang is.

    Deze specifieke melding gaat echter over geluid dat na een korte beeldhapering, meerdere seconden voor liep op het beeld en trad pas sinds half november 2023 op. 

    Dit specifieke probleem lijkt opgelost en van de andere gemelde problemen heb ik met onze apparatuur geen last.

    Het gaat om een Sony Android TV (Android 9) en een Chromcast met Google TV HD (Android 12).

     

     

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.