Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

4 opmerkingen

  • Frans
    • Community-manager

    Hi Elvira, 

    Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat je problemen ervaart bij het kijken naar het Sinterklaasjournaal met haperingen en herhaaldelijk moeten herstarten. Zou je kunnen aangeven of dit probleem zich alleen voordoet bij het Sinterklaasjournaal, of ook bij andere uitzendingen sinds afgelopen maandag? Daarnaast, kijk je live of vanaf het begin van de uitzending? Heb je al geprobeerd de tv te resetten door de stroom er even af te halen?

    Met deze informatie kunnen we gerichter ondersteuning bieden en het probleem hopelijk snel oplossen.

    Alvast bedankt voor je medewerking.

    Met vriendelijke groet,
    Frans

    0
  • Bart V

    Wij ervaren dit sinds het Sint journaal ook op meerdere Android 9 en Google 11 TV’s. Hij loopt even synchroon na het stoppen en daarna niet meer. Vreselijk irritant. Reboot en instellingen maken niets uit

    1
  • rogier

    Ik ervaar sinds een paar dagen dezelfde problemen en niet alleen bij het Sinterklaasjournaal. Het beeld hapert vrij kort na de start van een stream. Daarna loopt het geluid seconden voor op het beeld.

    NLZiet heeft jarenlang zonder problemen gewerkt.

    (Sony AG9 Android TV, herstart en app opnieuw geïnstalleerd)

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Hi Bart en Rogier, bedankt voor jullie meldingen. Dit issue is inmiddels gereproduceerd door onze developers en we werken aan een oplossing. Je kunt het issue hier volgen: https://help.nlziet.nl/hc/nl/community/posts/20179984559377-Beeld-en-geluid-niet-synchroon-

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.