Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Nog steeds probleem

Opmerkingen

9 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Frans

    Hi! 

    Je zou zonder problemen moeten kunnen kijken via Chromecast! De melding is heel specifiek en het is dan ook raadzaam om te proberen om de verbinding te optimaliseren.  

    Hier vind je tips mbt de verbinding: https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/360055390511-Hoe-zorg-ik-voor-een-optimale-internetverbinding- 
    Hier vind je tips mbt Chromecast: https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/10522803610385-Ik-ervaar-problemen-als-ik-kijk-via-Chromecast-Hoe-los-ik-dit-op- 

    Hopelijk lukt het hiermee om de kijkervaring te verbeteren! 

  • Frans

    Hi! Wat vervelend dat je al een week lang foutmeldingen ervaart en niets kunt bekijken. We willen je graag helpen bij het oplossen van dit probleem. Kun je ons meer details geven over wat er precies misgaat? Welke foutmeldingen verschijnen er? Op welk apparaat probeer je NLZIET te gebruiken?

    Daarnaast, heb je al geprobeerd het probleem op te lossen door het apparaat waarop je kijkt te resetten? Soms kan een eenvoudige reset het probleem verhelpen. Als je dit nog niet hebt geprobeerd, raden we aan om het apparaat opnieuw op te starten en te kijken of dit verbetering brengt.

    Laat ons weten hoe het gaat, en als er verdere vragen zijn, staan we voor je klaar.

    0
  • L.degruiter

    Ik heb alles al geprobeerd alles verwijderd ook alle ggevensmaar het blijft ben bijna 2 weken verder maar word wel afgeschreven maar ken hoog uit sporadisch  iets kijken en er is nog steeds niks mee gedaan

    0
  • Marie

    Hi! We helpen je graag verder, maar weten nog steeds niet wat er precies mis gaat bij je. Welke foutmelding krijg je te zien? Op welk apparaat precies? Is dit bij terugkijken, livestreams of beide? 

    0
  • L.degruiter

    Ik heb problemen op de app zelf als ik terug wil kijken ik krijg dan de melding er is iets misgegaan bij het afspelen van dit progamma controleer je internetverbinding of probeer het later op nieuw .

    Dus ik ken er niks mee want ik stream dit altijd dan naar mijn cromecast.

     

    0
  • L.degruiter

    Hier heb ik toch niks aan als ik al aangeef dat alles het gewoon doet en het niets met mijn verbinding te maken heeft want andere streaming diensten nergens last van.

    Ik heb dit probleem sinds de laatste update van jullie en zoals ik al aangaf heb alles al geprobeerd kom gewoon niks verder met jullie standaard antwoorden.

    0
  • Frans

    Ik probeer mee te denken en te helpen L.degruiter, gezien de melding die je ziet en het feit dat ik hier verder niets over gehoord heb, kom ik dan al snel bij de tips uit op de hulppagina om tot een oplossing te komen. Sinds wanneer en welke update ervaar je precies problemen? En gebruik jij de app voor Android of voor iOS? 

    0
  • L.degruiter

    Via android en heb al wel vaker dit probleem gehoort van andere gebruikers kwam ik online tegen.

    Heb al bijna 3 weken problemen.

    0
  • Frans

    Ik ben benieuwd waar je dit bent tegengekomen, aangezien wij hier niets over gehoord hebben. Linkjes zijn welkom! Dan kunnen we daar ook nog even induiken.  

    Uiteraard ervaren gebruikers wel eens problemen, daar zijn de tips dan ook voor bedoeld, die horen uitkomst te bieden als er iets niet goed gaat. Wanneer iets vaak gemeld wordt of reproduceerbaar is, gaan wij direct aan de slag om dat te onderzoeken en te fixen. 

    Je kunt via de chat (rechts onder in beeld) in contact komen met mijn collega's van het supportteam. Zij kunnen met je gebruikersnaam nog even kijken of ze iets bijzonders zien in de metingen, maar verwacht om eerlijk te zijn niet dat zij tot een andere conclusie zullen komen. 

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.