Opgelost: Foutmelding 'Gegevens ophalen mislukt' in TV & Gids
Vastgemaakt Uitgelicht VoltooidEr is een update voor de app beschikbaar die dit probleem verhelpt.
Verschillende gebruikers melden momenteel een vervelende 'Gegevens ophalen mislukt' foutmelding te ervaren bij verschillende/wisselende kanalen onder TV & Gids op AndroidTV devices. Onze developers zijn hiervan op de hoogte en er wordt gewerkt aan een oplossing.
We houden jullie hier op de hoogte van onze vorderingen. Bedankt voor jullie geduld en begrip terwijl we dit probleem oplossen!
-
Officiële opmerking
Dat klopt inderdaad, er wordt gewerkt aan een oplossing!
-
Ik heb bij iemand anders die een snelle verbinding heeft via glasvezel, dit probleen NIET ontdekt.
0 -
er zijn nog steeds problemen met dit onderwerp dus hoop dat het snel wordt opgelost
0 -
Probleem is nog steeds niet verholpen.
0 -
Ik heb al de hele week in TV & Gids de melding gegevens ophalen mislukt. Probeer opnieuw.
Nou opnieuw proberen gaat niet en de kanalen kan ik dan op geen enkele manier bekijken.
Ook niet wanneer ik opnieuw NLziet start.
Het is iedere dag weer een ander kanaal die dit probleem heeft. Erg vervelend.
Gegrip heb ik wel maar schiet eens op met de oplossing. Want jullie hebben dingen gewijzigd dit komt niet spontaan.
Ik kijk met een Philips Android 11 TV met NLziet versie 5.7.0-739581
0 -
Hier ook nog steeds problemen, duurt nu al dagen zo.
0 -
Ik had dit probleem ook en heb mogelijk een oplossing. Ga in de TV naar instellingen en klik op apps. Klik op de NLZiet app en scroll door naar cache-geheugen wissen. Klik daarop en controleer de verbinding. Indien nog steeds dezelfde foutmelding, herhaal de voorgaande stappen, maar klik nu op geforceerd stoppen. Indien nog steeds dezelfde foutmelding, herhaal de voorgaande stappen, maar klik nu op gegevens wissen. Mogelijk moet nu opnieuw worden ingelogd, maar probleem zou verholpen moeten zijn. Zo niet, is het aan NLZiet om probleem op te lossen.
Ron
1 -
Inderdaad als je de app geforceerd laat stoppen en de cache geheugen wist dan weer open is het tijdelijk opgelost.
Het komt dan wel weer terug maar dan even het bovenstaande herhalen totdat NL ziet het heeft opgelost.
Wilco
0 -
Hier ook al een paar dagen met verschillende zenders, enig idee wanneer dit opgelost wordt?
0 -
Beste,
NLZiet heeft een update van de app gelanceerd (5.7.1). Die heeft het probleem verholpen.
1
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
10 opmerkingen