Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opgelost: Foutmelding 'Gegevens ophalen mislukt' in TV & Gids

Vastgemaakt Uitgelicht Voltooid

Opmerkingen

10 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Marie
    • Community-manager

    Dat klopt inderdaad, er wordt gewerkt aan een oplossing! 

  • douglas

    Ik heb bij iemand anders die een snelle verbinding heeft via glasvezel, dit probleen NIET ontdekt.

    0
  • t.brachel

    er zijn nog steeds problemen met dit onderwerp dus hoop dat het snel wordt opgelost

     

    0
  • info

    Probleem is nog steeds niet verholpen.

    0
  • maartensbox

    Ik heb al de hele week in TV & Gids de melding gegevens ophalen mislukt. Probeer opnieuw.

    Nou opnieuw proberen gaat niet en de kanalen kan ik dan op geen enkele manier bekijken.

    Ook niet wanneer ik opnieuw NLziet start.

    Het is iedere dag weer een ander kanaal die dit probleem heeft. Erg vervelend.

    Gegrip heb ik wel maar schiet eens op met de oplossing. Want jullie hebben dingen gewijzigd dit komt niet spontaan.

     

    Ik kijk met een Philips Android 11 TV met NLziet versie 5.7.0-739581

    0
  • r.roolvink

    Hier ook nog steeds problemen, duurt nu al dagen zo.

    0
  • ron

    Ik had dit probleem ook en heb mogelijk een oplossing. Ga in de TV naar instellingen en klik op apps. Klik op de NLZiet app en scroll door naar cache-geheugen wissen. Klik daarop en controleer de verbinding. Indien nog steeds dezelfde foutmelding, herhaal de voorgaande stappen, maar klik nu op geforceerd stoppen. Indien nog steeds dezelfde foutmelding, herhaal de voorgaande stappen, maar klik nu op gegevens wissen. Mogelijk moet nu opnieuw worden ingelogd, maar probleem zou verholpen moeten zijn. Zo niet, is het aan NLZiet om probleem op te lossen.

    Ron

    1
  • wilcovandenbrand

    Inderdaad als je de app geforceerd laat stoppen en de cache geheugen wist dan weer open is het tijdelijk opgelost.

    Het komt dan wel weer terug maar dan even het bovenstaande herhalen totdat NL ziet het heeft opgelost.

    Wilco

    0
  • m.driedonks

    Hier ook al een paar dagen met verschillende zenders, enig idee wanneer dit opgelost wordt?

    0
  • ron

    Beste,

    NLZiet heeft een update van de app gelanceerd (5.7.1). Die heeft het probleem verholpen.

    1

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.