Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Opmerkingen

3 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Marie
    • Community-manager

    Hoi Wilco, dat is vervelend! Wat bedoel je precies met ontbreekt; zie je deze kanalen helemaal niet, of krijg je misschien een foutmelding te zien? Daar zijn we namelijk van op de hoogte en de ontwikkelingen rondom dit probleem volg je in dit artikel. Groet, Marie 

  • wilcovandenbrand

    Als ik de TV Gids open dan staat er opnieuw laden bij een zender.

    Regelmatig kan ik dan niet de inhoud zien van de zender.

    Dit gebeurt meestal bij NED 1 en dan weer bij NED 2 en 3.

    Als ik dan de app verwijder en opnieuw aanmeld dan zie ik weer alle zenders. Maar na een dag zijn er weer enkele niet zichtbaar.

    Hoop dat dit snel opgelost wordt is erg vervelend.

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Er wordt inderdaad gewerkt aan een oplossing! Je kunt het issue volgen via het artikel dat ik stuurde in mijn vorige reply. 

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.