"Begint over... 0" melding verdwijnt niet uit beeld.
We begrijpen dat sommige van onze gebruikers met oudere Samsung Tizen smart tv's mogelijk de melding "Begint over... 0" ondervinden bij het gebruik van de restart/replay tv-functie. We willen jullie laten weten dat dit probleem bekend is bij ons ontwikkelteam en dat er aan een oplossing wordt gewerkt.
Wat is het probleem? Op bepaalde oudere Samsung Tizen smart tv's kan het voorkomen dat bij het gebruik van restart/replay tv de melding "Begint over... 0" in beeld blijft.
Wat doen we eraan? Ons ontwikkelteam is op de hoogte van dit probleem en werkt aan een oplossing om de gebruikerservaring te verbeteren. We begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Wat kun je doen? Op dit moment is er geen specifieke handeling die je kunt uitvoeren om het probleem te verhelpen. We raden je aan geduldig te zijn terwijl ons ontwikkelteam werkt aan een oplossing. Zodra er updates beschikbaar zijn, zorgen we ervoor dat deze automatisch worden toegepast op je apparaat.
Heb jij hier ook last van? Laat het weten door op dit artikel te stemmen met pijltje omhoog.
Aanvullende informatie of opmerkingen mbt dit issue kun je hier ook delen.
-
Bij ons treedt dit probleem ook op, maar alleen bij de buitenlandse NLZiet-Extra-zenders.
-1 -
Dank voor je bericht janvogelzang. Hier wordt nog aan gewerkt! We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn en waarderen je geduld terwijl we het probleem aanpakken.
Als er verdere updates zijn of als we aanvullende informatie nodig hebben, laten we het je zo snel mogelijk weten. Bedankt voor je begrip!
0
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
2 opmerkingen