Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Terugkijken begint vaak op een ander punt en het laden signaal blijft vaak in beeld.

Beantwoord

Opmerkingen

5 opmerkingen

  • Oliver
    • Community-team

    Hi Paul,

    Bedankt voor het delen van je ervaring en het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met NLZIET op de televisie. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is en we willen graag dat je het beste uit je abonnement haalt.

    Om je te helpen en ervoor te zorgen dat je dit jaar wel NLZIET geniet, hebben we een ticket aangemaakt. Ons supportteam gaat samen met jou kijken naar de problemen die je hebt ondervonden, zoals de reclamekwestie en het vastlopen van het roze ladende rondje. We streven ernaar om deze kijkervaring voor jou te verbeteren.

    Binnenkort zal ons supportteam contact met je opnemen om verdere details te bespreken en oplossingen aan te bieden. We waarderen je geduld en feedback, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met NLZIET.

    Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt of meer informatie wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen!

    Hartelijke groet,
    Het NLZIET-team 

    0
  • Pbaranyi

    Is het opgelost bij mij blijft de laadcircel nu e dan ook in beeld. Alleen tv opnieuw starten helpt

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Dat is vervelend! Welke tv heb je precies? Als dit een oudere Samsung is, dan is dit inderdaad een bekend probleem en er wordt aan gewerkt om dit te verhelpen. 

    0
  • Pbaranyi

    Niet echt bepaald oud:
    Samsung Neo QLED 4K 55QN93A (2021)

    0
  • Marie
    • Community-manager

    Gek dat je dit hebt! Ik raad je aan om onze hulppagina even door te nemen: https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/10522885571473-De-NLZIET-app-werkt-niet-goed-op-mijn-Smart-TV-Hoe-los-ik-dit-op-

    0

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.