Foutmelding: "Gegevens ophalen mislukt"
UitgelichtSinds een aantal dagen verschijnt op Samsung tv's steeds vaker de melding "gegevens ophalen mislukt". Dit probleem is inmiddels bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
Om de app opnieuw te laden kun je de terugknop op de afstandsbediening voor een aantal seconden ingedrukt houden. De app sluit dan volledig af. Als je de app vervolgens weer opent zouden de gegevens wel moeten laden.
-
Officiële opmerking
De update komt er spoedig aan!
Acties voor opmerkingen -
@NLziet, hou deze post al tijdje in de gaten omdat wij dit probleem ook hebben. Valt erg tegen dat het gegevens ophalen probleem al (ruim) 2 maanden bekend is en enige status update ruim 2 weken terug is dat er snel een update komt.... Wat is snel??? Klanten betalen €7,95 p/m voor een product waar alleen via workarounds naar te kijken valt.
Graag concrete datum wanneer wij als gebruikers een app update kunnen verwachten. Elke keer uit & inloggen begint redelijk sneu te worden.
-
Ik heb deze klacht ook net verzonden.. schandalig dat de app nuet meer naar behoren werkt op een LG tv . Je kunt mensen toch niet dwingen een andere tv te kopen als ie het goed doet? Geen enkel ander platform heeft deze problemen. Ik heb al een abo vanaf het eerste uur. Ik eil niet via mijn mobiel streamen. Veel te priegelig voor oudere vingers en ogen.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Opmerkingen
36 opmerkingen