Foutmelding: "Gegevens ophalen mislukt"

Uitgelicht

Opmerkingen

36 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Jonne

    De update komt er spoedig aan! 

    Acties voor opmerkingen Permalink
  • smitd

    Is er al een oplossing? Ik moet nu iedere keer de app updaten, niet echt handig.

    2
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • camielnl

    Ook op de Apple TV heb ik dit bericht: “gegevens ophalen mislukt” in de eerste dag dat ik gebruik maak van NL Ziet al meerdere malen voorbij zien komen. Geen goede kennismaking met de service dus.

    2
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Marie

    Hi Camiel, dat is heel vervelend. Heb je de app op je Apple TV al even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Het kan ook helpen om de Apple TV volledig los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • camielnl

    Hoi Marie, beiden heb ik gedaan. Ik houd het even in de gaten of het euvel zich vaker voor gaat doen.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • hennie11

    we hebben dit ook regelmatig, niet alleen op de tv, maar ook op de laptop loopt het beeld vast.

    onlangs in een vakantiehuisje hetzelfde probleem ervaren.

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • dick.vantatenhove

    Aanvankelijk incidenteel maar Ik krijg nu constant deze foutmelding op mijn LG TV en kan geen programma meer laden. Ik zit dus gewoon zonder TV!!! Hoe lossen we dit op?

    3
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Mamacyntje

    Zo te zien is het een algemeen probleem en duurt het al zeker 1 maand. Kan dit nu snel opgelost worden voordat we ons abonnement op gaan zeggen???

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • hfdboswinkel

    Hier ook met lg tv problemen. Bij elk programma foutmelding.. er is een fout opgetreden no valid authoriserd session availible… daarna terug naar begin scherm en daar gegevens ophalen mislukt.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Jonne

    Hoi! Dit komt omdat LG modellen van voor 2016 onze nieuwe app hebben, waar dit niet zou moeten. We zijn hierover in gesprek met LG en zelfs een update aan het uitbrengen waardoor het toch moet werken, terwijl de nieuwe app-ondersteuning pas vanaf 2016 geld.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • dick.vantatenhove

    Ik heb uiteindelijk chroomcast aangeschaft en geinstalleerd. Dat had ik 2 jaar eerder moeten doen.! Nl ziet draait nu perfect ook met vooruit en terugspoelen.

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • camielnl

    Bij ons heeft het euvel zich inmiddels niet meer voorgedaan. We zijn ontzettend tevreden met NLZIET :)

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Jonne

    Super fijn om te horen, veel kijkplezier!

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Mamacyntje

    Tot gisteren had ik er nog last van, dus hoop dat het bij mijn LG van voor 2016 en nieuwere Samsung, ook snel is opgelost. NLZiet vond ik vóór die problemen ook echt super. Daarom vind ik het nu ook zo vreselijk frustrerend.

    2
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • dick.oosterling

    @NLziet, hou deze post al tijdje in de gaten omdat wij dit probleem ook hebben. Valt erg tegen dat het gegevens ophalen probleem al (ruim) 2 maanden bekend is en enige status update ruim 2 weken terug is dat er snel een update komt.... Wat is snel??? Klanten betalen €7,95 p/m voor een product waar alleen via workarounds naar te kijken valt.

    Graag concrete datum wanneer wij als gebruikers een app update kunnen verwachten. Elke keer uit & inloggen begint redelijk sneu te worden.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Jonne

    Hoi! Een concrete datum kan ik helaas niet geven, de update komt er gelukkig wel aan.

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • louise.ockeloen

    Ik heb deze klacht ook net verzonden.. schandalig dat de app nuet meer naar behoren werkt op een LG tv . Je kunt mensen toch niet dwingen een andere tv te kopen als ie het goed doet? Geen enkel ander platform heeft deze problemen. Ik heb al een abo vanaf het eerste uur. Ik eil niet via mijn mobiel streamen. Veel te priegelig voor oudere vingers en ogen.

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • tassenbroek

    Issue is er nog steeds, met name bij het wisselen van een andere app naar NLziet. Bizar dat een update zo lang duurt. Ik ben beta tester geweest toen nlziet net startte en nog de zaken niet op orde..

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Marie

    Hi! Helaas laat de update langer op zich wachten dan gehoopt, inderdaad. Er wordt uiteraard aan gewerkt. Excuses voor het ongemak. 

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • m_stokkel

    Ik ga niet meer wachten op dit bedrijf ze beloven veel doen niks. Ik heb het opgezegd. Je kan ook via NPO en Videoland alles live kijken de NLziet is overbodig en duur en niet betrouwbaar.

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Wouter_malden

    Helaas ik kan ook al langere tijd geen gebruiken maken van de app. Zonde

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • marcopippel

    Hier ook nog steeds foutmeldingen en al 2maanden niet meer mogelijk om de app te gebruiken. Het is hoog tijd dat Nlziet met een oplossing komt!

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • info

    Bizar dat dit niet opgelost kan worden.

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Bike

    Probleem is na twee maanden nog steeds NIET opgelost! Voor mij een reden om deze 'kennismaking' meteen maar weer te stoppen. 

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Marie

    Inderdaad erg vervelend dat de oplossing zo lang op zich laat wachten! Het blijft een hardnekkiger issue dan gedacht. We werken uiteraard nog aan de oplossing. Excuses voor het ongemak! 

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • tassenbroek

    Dit is toch gewoon onacceptabel. Alle andere apps op mijn tv draaien toch ook gewoon prima. Het kan toch niet zo ingewikkeld zijn. Ik wil eigenlijk dat NLziet stopt met het incasseren tot dit probleem is opgelost. Ik ga hier mijn rechtsbijstand opzetten.

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Jonne

    Goedemiddag! Er zijn inmiddels een aantal updates geweest waardoor het een stuk beter moet gaan. Zo niet? Dan ontvangen we graag een e-mail, indien je geen lid meer wilt zijn kun je het abonnement opzeggen via mijn.nlziet.nl.

    -2
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • dick.oosterling

    Helaas, problemen dat gegeven niet kunnen worden opgehaald zijn er nog steeds op Samsung QE49LS03RASXXN.
    Werkte paar dagen goed, maar probleem is dus weer terug :-(

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Arno_overmeer

    Lg oled tv … zelfde probleem “gegevens ophalen mislukt” .. erg ergelijk ! Zie dat dit probleem al geruime tijd gerapporteerd wordt .. wanneer komt er eindelijk een oplossing hiervoor?!??

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Arno_overmeer

    Probleem bij mij komt vooral als ik na “apple tv” app, de nlziet app probeer te gebruiken .. vast prik - “nu op tv” is niet correct ( oude info) en uiteindelijk “ gegevens ophalen mislukt” 

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.