Lukt het niet om in te loggen? Daar kunnen een aantal oorzaken voor zijn, maar de oplossing is gelukkig meestal heel eenvoudig.
- Nog geen account met lopend abonnement
- Verkeerd e-mailadres/wachtwoord
- Geen e-mail ontvangen
- Inloggen via de koppelcode op je tv
- Op het ene apparaat kan ik wel inloggen, op het andere apparaat niet
- Instelling tijd
- Gebruikersnaam onbekend
Nog geen NLZIET-account met lopend abonnement
Je kunt alleen gebruik maken van de NLZIET-apps indien je een account hebt met een lopend abonnement. Controleer via onze website onder Mijn NLZIET of je (nog) een abonnement hebt. Mocht je geen abonnement hebben of het abonnement stopgezet zijn vanwege een betaalachterstand, dan kun je het abonnement daar direct (weer) starten.
Verkeerd e-mailadres/wachtwoord
Heb je al een account, maar kun je niet inloggen? Controleer dan of je het e-mailadres en wachtwoord correct hebt ingevuld. Mocht je het wachtwoord niet meer weten, dan kun je het wachtwoord wijzigen: https://www.nlziet.nl/Account/ForgotPassword. Je ontvangt dan een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geen e-mail ontvangen
Krijg je de mail om het wachtwoord te wijzigen niet binnen? Controleer dan de spam/reclame en of je wellicht een ander e-mailadres gebruikt hebt bij het aanmelden.
Inloggen via de koppelcode op je tv
Om makkelijk in te loggen op de tv kun je gebruik maken van de koppelcode. Hoe je inlogt met de koppelcode lees je hier: https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/6191607527697-Hoe-log-ik-in-op-mijn-Smart-Android-Fire-Apple-TV-
Op het ene apparaat kan ik wel inloggen, op het andere apparaat niet
Kun je wel inloggen, maar lukt het niet op alle apparaten? Controleer dan of je de gegevens goed hebt ingevuld. Indien dit op een computer/laptop is, probeer het dan eens in een andere browser. Mocht je niet kunnen inloggen in (één van) onze apps, controleer dan via onze website onder Mijn NLZIET of je (nog) een abonnement hebt. Probeer in dat geval de app eens opnieuw te installeren.
Lukt het dan nog niet? Wijzig dan je wachtwoord of neem contact met ons op!
Instelling tijd
Voor de werking van onze apps is het van belang dat je apparaat goed is ingesteld. Lukt het niet om in te loggen, bijvoorbeeld op je Smart TV? Controleer dan of de land- en tijdinstellingen (nog) correct zijn.
Gebruikersnaam onbekend
Weet je niet meer met welk e-mailadres je aangemeld bent? Neem dan even contact met ons op. Met behulp van het rekeningnummer waarvan wordt afgeschreven, de laatste 4 cijfers van het creditcardnummer of de gebruikersnaam van het PayPal-account kunnen we op zoek naar het NLZIET-account waarvoor nu nog wordt betaald.
Veel kijkplezier!