Automatische incasso:
Is het niet gelukt om automatisch te incasseren van je rekening voor het abonnement? Dan zetten we je NLZIET-abonnement stop.
Is het niet gelukt om automatisch te incasseren van je rekening voor het abonnement? Dan zetten we je NLZIET-abonnement stop.
Ga naar Mijn NLZIET via onze website om de betaling alsnog te voldoen. Zodra dit is gelukt, kun je direct weer genieten van NLZIET!
Het mislukken van een automatische incasso, kan een aantal oorzaken hebben:
- Onvoldoende saldo op je rekening op het moment van afschrijving.
- Het rekeningnummer is onbekend of klopt niet. Controleer onder Mijn NLZIET of je rekeningnummer klopt. Je kunt daar eventueel ook eenvoudig je rekeningnummer wijzigen.
- Er zit een incassoblokkade op je rekening. Neem contact op met je bank om daar meer informatie over te krijgen of maak gebruik van een ander(e) rekeningnummer/betaalmiddel.
Handmatige betaling:
Een betaling die niet via het NLZIET-account wordt gedaan, wordt mogelijk niet (goed) verwerkt. Heb jij toch handmatig betaald (dus niet via je account), is er geen abonnement gestart en is de betaling ook niet teruggeboekt? Stuur ons dan even een (schermafdruk van het) betaalbewijs. Dan gaan wij ons best doen om die betaling alsnog te vinden en deze te koppelen aan je NLZIET-account, zodat je snel weer kunt genieten van je abonnement.
Je kunt de status van je abonnement en de facturen op ieder moment inzien via je NLZIET-account.