Automatische incasso:
Betalingen worden geïncasseerd via Adyen. Is het niet gelukt om automatisch te incasseren van je rekening voor het abonnement? Dan wordt je NLZIET-abonnement stopgezet.
Ga naar Mijn NLZIET via onze website om de betaling alsnog te voldoen. Zodra dit is gelukt, kun je direct weer genieten van NLZIET! Dit kan via "Abonnement starten".
Het mislukken van een automatische incasso kan verschillende oorzaken hebben:
-
Onvoldoende saldo op je rekening op het moment van afschrijving.
-
Het rekeningnummer is onbekend of klopt niet. Controleer onder Mijn NLZIET of je rekeningnummer klopt. Je kunt daar eventueel ook eenvoudig je rekeningnummer wijzigen.
-
Er zit een incassoblokkade op je rekening. Wordt de automatische incasso steeds geweigerd en stopt het abonnement daardoor ook steeds? Neem dan contact op met je bank om Adyen - NLZIET te laten accepteren als incassant of maak gebruik van een ander rekeningnummer/betaalmiddel.
Handmatige betaling:
Een betaling die niet via het NLZIET-account wordt gedaan, wordt niet (goed) verwerkt. Heb jij toch handmatig betaald (dus niet via je account), is er geen abonnement gestart en is de betaling ook niet teruggeboekt? Stuur ons dan even een (schermafdruk van het) betaalbewijs.
Je kunt de status van je abonnement en de facturen op ieder moment inzien via je NLZIET-account.