Via Mijn NLZIET kun je onder 'Abonnement en facturen' zelf een lopend abonnement opzeggen.
Je ontvangt hierna direct een bevestiging van de opzegging.
Lukt het niet om in te loggen? Je kunt altijd je wachtwoord wijzigen.
Ontvang je geen e-mail? Controleer dan het e-mailadres of probeer een ander e-mailadres.
Je vindt hier meer informatie.
Mocht je bij het inloggen zien dat je geen abonnement hebt, maar je betaalt wel? Dan zijn er een paar mogelijkheden:
- Je hebt je aangemeld met een ander e-mailadres.
- Je abonnement is reeds stopgezet (door een teruggeboekte betaling).
Bij het aanmelden dien je een e-mailadres door te geven als 'gebruikersnaam'. Kom je er niet uit? Neem dan even contact met ons op. Met behulp van het rekeningnummer, de laatste 4 cijfers van het creditcardnummer of de gebruikersnaam van het PayPal-account kunnen we op zoek naar het actieve NLZIET-account en het abonnement stopzetten.
Na een opzegging kun je op ieder moment het abonnement hervatten via je NLZIET-account, ook als het abonnement nog loopt.
Lukt het niet om je abonnement op te zeggen via je account? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je te kunnen helpen hebben wij ter verificatie (betaal)gegevens van je nodig:
- Gebruikersnaam/e-mailadres.
- Machtigingskenmerk bij de incasso voor je abonnement.
- Rekeningnummer, de laatste vier cijfers van het creditcardnummer of Paypal gebruikersnaam.
Opzegdiensten vragen geld (€2,- tot €50,-) voor het versturen van een aangetekende opzegbrief. Deze brief ontvangen wij, maar kunnen wij vaak niet verwerken. Je ontvangt dan een mail van ons met instructies om je abonnement zelf stop te zetten.
Regel je opzegging (gratis) via je NLZIET-account om moeite en kosten te besparen. Lukt het niet om op te zeggen, neem dan contact met ons op.