Werkt NLZIET niet goed bij je in de browser? Hieronder vind je tips voor de website:
- Vernieuw de pagina met Shift+F5 (Windows) of Command+R (Mac).
- Controleer of er een update beschikbaar is voor de browser.
- Verwijder de browsegegevens (shift+ctrl+del).
- Test een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Internet Explorer).
- Herstart de computer.
- Gebruik je een ad-blocker of antivirus software zoals Bitdefender? Schakel dit dan uit.
- Reset de router en maak opnieuw verbinding met het netwerk.
- Kijk of de cookies geaccepteerd worden
- Overige tips: https://www.schoonepc.nl/optim/resetten-internet-explorer-chrome-firefox-opera-safari.html
Let op:
- Een oude computer geeft een trage internetervaring. Zeker een computer met weinig intern geheugen. Upgrade dit naar meer geheugen.
- Zorg zelf dat de pc bij het starten niet onnodig veel programma's laadt. Denk aan Skype.
- Let er ook op dat er niet meerdere virusscanners en firewalls tegelijk geladen zijn.