Je kunt je gegevens inzien en aanpassen op je account-pagina, Mijn NLZIET. Hier vind je een overzicht van jouw:
- persoonlijke gegevens,
- abonnementen en
- facturen.
Via Mijn NLZIET kun je ook je wachtwoord, pincode, e-mailadres en/of betaalmiddel wijzigen.
Wachtwoord:
Ben je jouw wachtwoord vergeten of lukt het niet om in te loggen?
Wanneer je hier jouw mailadres/gebruikersnaam invult, ontvang je een mail met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Wanneer je ingelogd bent en je het wachtwoord wilt wijzigen, dan kan dat via Mijn NLZIET. Hier kun je jouw wachtwoord (en eventueel gebruikersnaam) aanpassen.
Pincode:
Programma’s met kijkwijzerindicatie 16 zijn niet geschikt voor kinderen. Je kunt er daarom voor kiezen om deze programma's tussen 22.00 uur en 6.00 uur te blokkeren met behulp van een pincode. Ben je 16 jaar of ouder, dan kun je de programma's natuurlijk ook gewoon overdag kijken door de pincode in te voeren.
Om een pincode in te stellen, ga je naar Mijn NLZIET. Onderaan de pagina vind je de optie Pincode instellen.
Wil je geen gebruik meer maken van een pincode? Wijzig dan je pincode via https://www.nlziet.nl/Pincode. Door geen pincode in te vullen, dit te bevestigen met je NLZIET-wachtwoord en op "opslaan" te klikken, wordt je pincode verwijderd.
E-mailadres wijzigen:
Klik onder Mijn NLZIET op e-mailadres wijzigen om je gebruikersnaam aan te passen. Je ontvangt een e-mail op je nieuw opgegeven e-mailadres met daarin een bevestigingslink. Pas als je de link in de e-mail hebt aangeklikt, wordt je wijziging opgeslagen.
Betaalmiddel:
Wil je gebruik maken van een ander rekeningnummer of betaalmiddel voor de automatische incasso's voor je NLZIET-abonnement? Dan kun je de betaalmethode aanpassen via je NLZIET-account middels een verificatietransactie via de rekening waarvan je graag gebruik wilt maken. Je kunt kiezen voor:
- - een (andere) bankrekening
- - Paypal
- - creditcard