Hoe kan ik betalen?

Klaar om alles van Nederlandse tv te ontdekken? Meld je aan en begin direct met kijken. Nieuwe gebruikers kijken de eerste 14 dagen gratis!

Heb je al een account? Log in op Mijn NLZIET en activeer je abonnement via de instellingen of klik hier voor meer informatie.

 

Hoe betaal ik voor NLZIET?

Je abonnement start met een eenmalige betaling:

  • Nieuwe klant? Dan doe je een verificatietransactie van €0,01 om je betaalmethode te koppelen. De eerste 14 dagen kijk je gratis.
  • Opnieuw aanmelden? Dan betaal je direct het eerste maand- of jaarbedrag van je abonnement.

Daarna wordt het abonnement automatisch verlengd via incasso — maandelijks of jaarlijks, afhankelijk van je gekozen looptijd. Je kunt op ieder moment opzeggen via Mijn NLZIET.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Kies bij het aanmelden de betaalmethode die je wilt gebruiken voor automatische incasso:

  • iDEAL: Koppel eenvoudig je bankrekening.
  • PayPal: Gebruik je PayPal-account als incassomethode.
  • Creditcard: Betaal met Visa, Mastercard of een andere ondersteunde kaart.

Let op: de gekozen betaalmethode blijft actief voor toekomstige betalingen, tenzij je deze wijzigt in je account. Betaalmethode wijzigen

Wanneer wordt er afgeschreven?

Na je gratis proefperiode (of directe betaling bij heractivatie) wordt het abonnement automatisch verlengd. De incasso vindt plaats aan het begin van elke nieuwe maand- of jaarperiode.

De exacte datum en facturen vind je in Mijn NLZIET: https://mijn.nlziet.nl/facturen 

Kan ik mijn betaalmethode wijzigen?

Ja, je kunt je betaalmethode op elk moment aanpassen via Mijn NLZIET. De wijziging geldt dan voor de volgende betaling. Betaalmethode wijzigen

Let op:
Indien je bank iDeal SEPA niet ondersteunt, neem dan contact op met onze klantenservice.
N.B. Dit geldt alleen voor banken binnen de EER en als je (aantoonbaar) inwoner van Nederland bent.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2