NLZIET is volop in ontwikkeling. We werken hard om NLZIET steeds beter, leuker en gebruiksvriendelijker te maken. Hierbij kun je denken aan bug-fixes, maar ook aan nieuwe functionaliteiten. Uiteraard doen we bij de ontwikkeling van onze apps alles om problemen en storingen te voorkomen. Nieuwe app-versies worden uitvoerig getest, ook met behulp van leden van het NLZIET Testteam.
De werking van apps is echter afhankelijk van verschillende (externe) factoren en kunnen we dan ook niet altijd garanderen. Niet op alle variabelen hebben wij invloed, maar waar mogelijk zullen we zorgen voor een snelle oplossing.
Problemen die bekend zijn en waar aan wordt gewerkt, vind je hier.
Ervaar je andere problemen en wil je weten of wij last hebben van een storing? Kijk dan op: status.nlziet.nl.
Let op: om toegang te krijgen tot de community en alle artikelen op de hulppagina dien je ingelogd te zijn op je NLZIET-account.
Mochten we onverhoopt last hebben van een storing die langer dan 12 uur duurt, dan heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Neem hiervoor contact met ons op, dan voegen we de gratis dag(en) toe aan je account voor de dag(en) dat je geen gebruik kon maken van je abonnement.