Werkt NLZIET niet goed bij je in de browser? Hieronder vind je tips voor de website.
- Vernieuw de pagina met Shift+F5 (Windows) of Command+R (Mac).
- Controleer of er een update beschikbaar is voor de browser.
- Verwijder de browsegegevens (shift+ctrl+del).
- Test een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Safari).
- Herstart de computer.
- Schakel je VPN verbinding, ad-blocker en/of antivirus software uit.
- Reset de router en maak opnieuw verbinding met het netwerk.
- Kijk of de cookies geaccepteerd worden.
Overige tips: https://www.schoonepc.nl/optim/resetten-internet-explorer-chrome-firefox-opera-safari.html
Let op:
- Een oude computer geeft een trage internetervaring. Zeker een computer met weinig intern geheugen.
- Zorg zelf dat de pc bij het starten niet onnodig veel programma's laadt, bijvoorbeeld Skype.
- Let er ook op dat er niet meerdere virusscanners en firewalls tegelijk geladen zijn.
Kijk je NLZIET op je computer/laptop en krijg je de foutmelding “Er is iets misgegaan bij het verwerken van de licentie?” Volg dan onderstaande stappen om tot een oplossing te komen:
- Kijk of er een update beschikbaar is voor je browser
- Kijk of er een software update beschikbaar is voor je computer/laptop
- Herstart je apparaat
- Probeer een andere browser
- Schakel je VPN-verbinding, ad-blocker en/of antivirus software uit